Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

NEJ – din kat vil ALDRIG komme til at lege fysisk med andre katte her hos os pga risikoen for smitte (feks katte-AIDS), bidskader osv.

JA – det kan vi slet ikke lade være med.
Kattene er gode til selv, at kræve den opmærksomhed de gerne vil have.

Vi fodrer minimun 2 gange dagligt, og ellers efter behov, såfremt nogle katte har brug for det

JA – vi fodrer meget gerne med medbragt foder, vådmad, og goodies som din kat er vant til at få.

NB: der gives ikke nedslag i pris for medbragt foder

Nej. Prisen er uændret, om du selv medbringer foder eller ej.
Ofte foretrækker kattene at spise noget nyt, når de er på ferie, så det vil være umuligt at administrere.

Som udgangspunkt nej.
Vore daglige udgifter til driften af pensionen, El, personale osv ændrer sig jo heller ikke udenfor sæson.

Er der tale om længerevarende ophold fra 3 måneder og derover, kan vi af servicemæssige årsager give tilbud.

JA – ALLE værelser har adgang til “udestue”.
Kattene kan frit gå ud i og ind af udestuen døgnet rundt

Du booker ophold via fanebladet “booking” (eller tryk her) øverst (nr. 2 fra venstre) på hjemmesiden, og udfylder formularen med oplysninger vedr. dig og din kat samt ankomst og afhentningsdatoer.
Du skal scrolle lidt ned på siden, da der først er en del vigtig info, du bedes forholde dig til inden du booker.

At være godkendt af fødevarestyrelsen betyder, at vi har tilladelse til at drive kattepension på ejendommen i henhold til Bekendtgørelse om dyrevelfærdsmæssige mindstekrav til hold af katte.

For at blive godkendt skal kattepensionen opfylde en del kriterier – herunder indretning og krav om uddannelse af indehaver.

 

Åbningstider:

Indlevering:
Mandag – fredag:
kl. 16.30 – 17.30

Lør-, søn- og helligdage:
kl. 09.00 – 10.00

Udlevering:
Mandag – fredag:
kl. 16.30 – 17.30

Lør-, søn- og helligdage:
kl. 08.30 – 09.30
NB – i sommerferien kan katten hentes ALLE dage kl. 08.00-09.30

24., 25., 26. og 31. december samt 1. januar:
INGEN ind- og udlevering

Respekter venligst vores åbningstider!

BOOKING ER BINDENDE
– Læs vores betingelser inden du booker!

NB: Vigtigt! 

ALLE ændringer af booking i sommerferien
– i hele sommerferien (15.06-15.08)
SKAL være os i hænde pr mail
SENEST 01. MAJ (01.05) !!

Ved senere afbestilling eller udeblivelse betales for HELE den bookede periode.
Mindstebetaling i hele sommerferieperioden er 8 dage.

Åbningstider:

Indlevering:
Mandag – fredag:
kl. 16.30 – 17.30

Lør-, søn- og helligdage:
kl. 09.00 – 10.00

Udlevering:
Mandag – fredag:
kl. 16.30 – 17.30

Lør-, søn- og helligdage:
kl. 08.30 – 09.30
NB – i sommerferien kan katten hentes ALLE dage kl. 08.00-09.30

24., 25., 26. og 31. december samt 1. januar:
INGEN ind- og udlevering

Respekter venligst vores åbningstider!

BOOKING ER BINDENDE
– Læs vores betingelser inden du booker!

NB: Vigtigt! 

ALLE ændringer af booking i sommerferien
– i hele sommerferien (15.06-15.08)
SKAL være os i hænde pr mail
SENEST 01. MAJ (01.05) !!

Ved senere afbestilling eller udeblivelse betales for HELE den bookede periode.
Mindstebetaling i hele sommerferieperioden er 8 dage.

Åbningstider:

Indlevering:
Mandag – fredag:
kl. 16.30 – 17.30

Lør-, søn- og helligdage:
kl. 09.00 – 10.00

Udlevering:
Mandag – fredag:
kl. 16.30 – 17.30

Lør-, søn- og helligdage:
kl. 08.30 – 09.30
NB – i sommerferien kan katten hentes ALLE dage kl. 08.00-09.30

24., 25., 26. og 31. december samt 1. januar:
INGEN ind- og udlevering

Respekter venligst vores åbningstider!

BOOKING ER BINDENDE
– Læs vores betingelser inden du booker!

NB: Vigtigt! 

ALLE ændringer af booking i sommerferien
– i hele sommerferien (15.06-15.08)
SKAL være os i hænde pr mail
SENEST 01. MAJ (01.05) !!

Ved senere afbestilling eller udeblivelse betales for HELE den bookede periode.
Mindstebetaling i hele sommerferieperioden er 8 dage.

Kontakt os her